Wednesday, May 15, 2013

Tangguh


Sudah lama saya tidak berdoa selepas solat.
Cuma berdoa semasa hujan lebat dan doa sebelum anak tidor.Itu pun sekali sekala.Hujan pun amat jarang sekarang dan sejak rasa tak sihat sejak beberapa minggu kebelakangan ini, rasa asyik lemah badan dan sentiasa tidur awal.Sebelum anak tidur lagi.
Jadi kebanyakan malamnya aspa yg berjaga sampai lah anak-anak tidur.
Maknya sudah terbongkang awal-awal lagi hehe.

I feel so bad.One thing of course because I have not made any dua to Him and if I did, it will be a very quick one.
Other thing that makes me feel so bad is i didn't spend much time with the kids.Most of the times,Aspa yg hang out dgn dorang and spend most of the time with them.
Most of the stuff done by Aspa.Mcm guilty gak le tak buat my part tapi seriously aku tak larat.
Perhaps I will be ok in a few more weeks, hopefully.

Dear beloved hubby,
Please be patient ye.I will be ok soon!In the meantime, I need your help to take care of the children ye J
Thank you so much.
Really appreciate it J

2 comments:

aidamira said...

asyie...pregnen eik???....congrats!!... :)

Us said...

Aida...muehehhehe...camtu ke simptom pregnant?:D